با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران

آ

  • آنتی دیپلماسی آنتی دیپلماسی فوتبال در خاورمیانه؛ چالش ژئوپولیتیک ایران و عربستان [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

ا

  • اپلیکیشن تحلیلی بر پدیده پذیرش و عدم پذیرش اپلیکیشن های ورزشی توسط ورزشکاران حرفه ای با استفاده از مدل باینری لوجیت [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • اثربخشی ارتباط بین شایستگی‌های شغلی و هوش فرهنگی با اثربخشی کارکنان رسانه‌های ورزشی استان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 80-90]

  • ایران آنتی دیپلماسی فوتبال در خاورمیانه؛ چالش ژئوپولیتیک ایران و عربستان [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

  • ایران و اتحادیه اروپا مطالعه تطبیقی حق بر رقابت منصفانه در انحصار پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی بر اساس رویکرد اتحادیه اروپا [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 33-47]

  • ارتباطات تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 40-55]

  • ارتباطات شفاهی شناسائی و اولویت‌بندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در ارتباطات بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 17-32]

  • ارتباطات شفاهی الکترونیکی شناسائی و اولویت‌بندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در ارتباطات بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 17-32]

  • ارتباط با مشتری طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری در فروشگاه‌های ورزشی با رویکرد ISM [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 65-79]

  • ارزش ویژه برند نقش فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید) [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 62-71]

  • استارت‌آپ‎‌های ورزشی تدوین الگوی توسعه کسب و کارهای نوپای ورزشی: با تاکید بر نقش فضای مجازی [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 1-16]

  • استراتژیک طراحی الگوی مدیریت بحران پاندمی کرونا ویروس در صنعت ورزش با استفاده از ظرفیت فناوری‌های نوین [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 48-61]

  • استفاده شناختی تدوین الگوی نقش رسانه‌های اجتماعی در محیط کار بر پیامدهای شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

  • استفاده لذت‌جویانه تدوین الگوی نقش رسانه‌های اجتماعی در محیط کار بر پیامدهای شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

  • استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف کارکنان مدل تاثیر علی سبک رهبری، استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف کارکنان بر رفتار خلاقانه در کارکنان رسانه‌های ورزشی استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 91-103]

  • المپیک تحلیل شبکه اجتماعی ذی‌نفعان رویدادهای بزرگ ورزشی: مطالعه‌ای بر المپیک ریو 2016 و توکیو 2020 [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 17-28]

  • امنیت آنتی دیپلماسی فوتبال در خاورمیانه؛ چالش ژئوپولیتیک ایران و عربستان [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

  • اینستاگرام بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

ب

  • بازاریاب طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری در فروشگاه‌های ورزشی با رویکرد ISM [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 65-79]

  • بازاریابی تاثیر محیط تکنولوژی بر توسعه بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

  • بازاریابی کمین تحلیل بازاریابی کمین در رسانه های فوتبال ایران (مطالعه موردی: جام ملت های آسیا 2019) [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

  • بازاریابی ورزشی تاثیر رسانه های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • بازدید مجدد نقش هم هویتی تیم در تجربه لذت بخش و قصد بازدید مجدد هواداران فوتبال از وب سایت باشگاه استقلال [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • برند بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

  • برند مجید نقش فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید) [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 62-71]

  • برند ورزشی نقش فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید) [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 62-71]

  • بلاگر بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

پ

  • پژوهش کیفی نقد و بررسی کتاب پژوهش کیفی (راهنمای طراحی و کاربست) [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • پوشاک ورزشی تاثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان به دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت بدنی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

ت

  • تبلیغات تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 40-55]

  • تبلیغات اینترنتی تحلیل بازاریابی کمین در رسانه های فوتبال ایران (مطالعه موردی: جام ملت های آسیا 2019) [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

  • تبلیغات شفاهی تاثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان به دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت بدنی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • تبلیغات ورزشی مطالعه تطبیقی حق بر رقابت منصفانه در انحصار پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی بر اساس رویکرد اتحادیه اروپا [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 33-47]

  • تبلیغات و صحه‌گذاری رسانه رسانه‌ها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 103-120]

  • تجربه لذت بخش نقش هم هویتی تیم در تجربه لذت بخش و قصد بازدید مجدد هواداران فوتبال از وب سایت باشگاه استقلال [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • تجربه لذت‌بخش تاثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان به دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت بدنی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • تحلیل شبکه تحلیل شبکه اجتماعی ذی‌نفعان رویدادهای بزرگ ورزشی: مطالعه‌ای بر المپیک ریو 2016 و توکیو 2020 [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 17-28]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای پرمخاطب‌ترین کانال‌های ورزشی ایرانی شبکه اجتماعی تلگرام [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 56-64]

  • تسهیم دانش ارتباط فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش: با نقش میانجی رضایت از ارتباطات [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 72-84]

  • تصویرسازی برند رسانه‌ها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 103-120]

  • تعاملات و ارتباطات رسانه‌ها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 103-120]

  • تکنولوژی تاثیر محیط تکنولوژی بر توسعه بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

  • تلگرام تحلیل محتوای پرمخاطب‌ترین کانال‌های ورزشی ایرانی شبکه اجتماعی تلگرام [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 56-64]

  • توییتر تحلیل شبکه اجتماعی ذی‌نفعان رویدادهای بزرگ ورزشی: مطالعه‌ای بر المپیک ریو 2016 و توکیو 2020 [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 17-28]

  • توسعه باشگاه شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر توسعه باشگاه‌های ورزش الکترونیک در ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

ج

  • جام ملت های آسیا تحلیل بازاریابی کمین در رسانه های فوتبال ایران (مطالعه موردی: جام ملت های آسیا 2019) [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

ح

  • حق انحصار پخش تلویزیونی مطالعه تطبیقی حق بر رقابت منصفانه در انحصار پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی بر اساس رویکرد اتحادیه اروپا [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 33-47]

  • حق انحصار تبلیغات مطالعه تطبیقی حق بر رقابت منصفانه در انحصار پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی بر اساس رویکرد اتحادیه اروپا [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 33-47]

  • حقوق ورزشی مطالعه تطبیقی حق بر رقابت منصفانه در انحصار پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی بر اساس رویکرد اتحادیه اروپا [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 33-47]

خ

  • خدمات تحلیلی بر پدیده پذیرش و عدم پذیرش اپلیکیشن های ورزشی توسط ورزشکاران حرفه ای با استفاده از مدل باینری لوجیت [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • خرید الکترونیکی نقش میانجی تجربه لذت بخش و رضایت الکترونیکی در رابطه بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • خستگی از رسانه‌های اجتماعی تدوین الگوی نقش رسانه‌های اجتماعی در محیط کار بر پیامدهای شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

  • خلاقیت کارکنان مدل تاثیر علی سبک رهبری، استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف کارکنان بر رفتار خلاقانه در کارکنان رسانه‌های ورزشی استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 91-103]

د

  • داده بنیاد ارائة پارادایمی مدل تأثیر شبکه های اجتماعی بر ایجاد کسب و کارهای ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

  • داده بنیاد تاثیر محیط تکنولوژی بر توسعه بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

  • دانش برند تاثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان به دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت بدنی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • دانشجویان رابطه مصرف رسانه‌ای با مهارت‌های ارتباطی دانشجویان رشته علوم ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

ر

  • راهبرد شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر توسعه باشگاه‌های ورزش الکترونیک در ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

  • رسانه ارتباط بین شایستگی‌های شغلی و هوش فرهنگی با اثربخشی کارکنان رسانه‌های ورزشی استان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 80-90]

  • رسانه تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 40-55]

  • رسانه های اجتماعی تاثیر رسانه های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • رسانه‌های اجتماعی شناسائی و اولویت‌بندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در ارتباطات بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 17-32]

  • رسانه‌های اجتماعی نقش فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید) [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 62-71]

  • رسانه‌های جمعی تحلیل محتوای پرمخاطب‌ترین کانال‌های ورزشی ایرانی شبکه اجتماعی تلگرام [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 56-64]

  • رسانه‌های سایبری شناسایی و اولویت‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه ورزشی با رویکرد رسانه‌ ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 85-102]

  • رسانه‌های نوین شناسایی عوامل انگیزاننده رسانه‌های نوین در ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 1-16]

  • رسانه های ورزشی اثر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایه فکری در کارکنان رسانه های ورزشی دانشکده های تربیت بدنی شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • رسانه‌های ورزشی شناسایی و اولویت‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه ورزشی با رویکرد رسانه‌ ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 85-102]

  • رضایت از ارتباط ارتباط فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش: با نقش میانجی رضایت از ارتباطات [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 72-84]

  • رضایت مشتری نقش میانجی تجربه لذت بخش و رضایت الکترونیکی در رابطه بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • رفتار مصرف‌کننده تاثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان به دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت بدنی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • رویدادهای ورزشی تحلیل بازاریابی کمین در رسانه های فوتبال ایران (مطالعه موردی: جام ملت های آسیا 2019) [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

  • رویداد ورزشی تاثیر رسانه های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • روش آمیخته شناسائی و اولویت‌بندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در ارتباطات بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 17-32]

  • روش تحقیق نقد و بررسی کتاب پژوهش کیفی (راهنمای طراحی و کاربست) [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

ز

  • زیرساخت‌ها طراحی الگوی مدیریت بحران پاندمی کرونا ویروس در صنعت ورزش با استفاده از ظرفیت فناوری‌های نوین [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 48-61]

س

  • سبک رهبری مدل تاثیر علی سبک رهبری، استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف کارکنان بر رفتار خلاقانه در کارکنان رسانه‌های ورزشی استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 91-103]

  • سرمایه فکری اثر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایه فکری در کارکنان رسانه های ورزشی دانشکده های تربیت بدنی شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • سودآوری تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 40-55]

ش

  • شایستگی‌های شغلی ارتباط بین شایستگی‌های شغلی و هوش فرهنگی با اثربخشی کارکنان رسانه‌های ورزشی استان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 80-90]

  • شبکه اجتماعی تحلیل محتوای پرمخاطب‌ترین کانال‌های ورزشی ایرانی شبکه اجتماعی تلگرام [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 56-64]

  • شخصی‌سازی برند رسانه‌ها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 103-120]

  • شرط‌بندی انگیزاننده‌ها و پیامدهای شرط‌بندی در فوتبال؛ رویکرد ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 29-39]

ص

  • صنعت ورزش تدوین الگوی توسعه کسب و کارهای نوپای ورزشی: با تاکید بر نقش فضای مجازی [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 1-16]

  • صنعت ورزش طراحی الگوی مدیریت بحران پاندمی کرونا ویروس در صنعت ورزش با استفاده از ظرفیت فناوری‌های نوین [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 48-61]

  • صنعت ورزش ارائة پارادایمی مدل تأثیر شبکه های اجتماعی بر ایجاد کسب و کارهای ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

ع

  • عربستان آنتی دیپلماسی فوتبال در خاورمیانه؛ چالش ژئوپولیتیک ایران و عربستان [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

  • علوم ورزشی رابطه مصرف رسانه‌ای با مهارت‌های ارتباطی دانشجویان رشته علوم ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • عملکرد سازمانی اثر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایه فکری در کارکنان رسانه های ورزشی دانشکده های تربیت بدنی شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • عملکرد شغلی تدوین الگوی نقش رسانه‌های اجتماعی در محیط کار بر پیامدهای شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

ف

  • فرصت‌های کارآفرینی شناسایی و اولویت‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه ورزشی با رویکرد رسانه‌ ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 85-102]

  • فروش اینترنتی تاثیر محیط تکنولوژی بر توسعه بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

  • فروشگاه ورزشی طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری در فروشگاه‌های ورزشی با رویکرد ISM [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 65-79]

  • فساد انگیزاننده‌ها و پیامدهای شرط‌بندی در فوتبال؛ رویکرد ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 29-39]

  • فضای مجازی تدوین الگوی توسعه کسب و کارهای نوپای ورزشی: با تاکید بر نقش فضای مجازی [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 1-16]

  • فناوری اطلاعات ارتباط فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش: با نقش میانجی رضایت از ارتباطات [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 72-84]

  • فوتبال انگیزاننده‌ها و پیامدهای شرط‌بندی در فوتبال؛ رویکرد ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 29-39]

  • فوتبال آنتی دیپلماسی فوتبال در خاورمیانه؛ چالش ژئوپولیتیک ایران و عربستان [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

  • فوتبال تحلیل بازاریابی کمین در رسانه های فوتبال ایران (مطالعه موردی: جام ملت های آسیا 2019) [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

ق

  • قصد خرید نقش فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید) [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 62-71]

  • قصد خرید بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

  • قصد خرید مجدد نقش میانجی تجربه لذت بخش و رضایت الکترونیکی در رابطه بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • قمار انگیزاننده‌ها و پیامدهای شرط‌بندی در فوتبال؛ رویکرد ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 29-39]

ک

  • کارآفرینی تدوین الگوی توسعه کسب و کارهای نوپای ورزشی: با تاکید بر نقش فضای مجازی [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 1-16]

  • کارآفرینان ورزشی شناسایی و اولویت‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه ورزشی با رویکرد رسانه‌ ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 85-102]

  • کرونا طراحی الگوی مدیریت بحران پاندمی کرونا ویروس در صنعت ورزش با استفاده از ظرفیت فناوری‌های نوین [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 48-61]

  • کسب و کار ارائة پارادایمی مدل تأثیر شبکه های اجتماعی بر ایجاد کسب و کارهای ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

  • کسب و کارهای نوپا تدوین الگوی توسعه کسب و کارهای نوپای ورزشی: با تاکید بر نقش فضای مجازی [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 1-16]

  • کیفیت وب‌سایت نقش میانجی تجربه لذت بخش و رضایت الکترونیکی در رابطه بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

ل

  • لیگ برتر کشتی ایران تاثیر محیط تکنولوژی بر توسعه بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

م

  • محصولات ورزشی بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

  • مدیران تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 40-55]

  • مدیریت راهبردی منابع انسانی اثر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایه فکری در کارکنان رسانه های ورزشی دانشکده های تربیت بدنی شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • مشارکت شناسایی عوامل انگیزاننده رسانه‌های نوین در ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 1-16]

  • مشتری نقش میانجی تجربه لذت بخش و رضایت الکترونیکی در رابطه بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • مصرف رسانه‌ای رابطه مصرف رسانه‌ای با مهارت‌های ارتباطی دانشجویان رشته علوم ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • مهارت‌های ارتباطی رابطه مصرف رسانه‌ای با مهارت‌های ارتباطی دانشجویان رشته علوم ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

ن

  • نظریه ذی‌نفعان تحلیل شبکه اجتماعی ذی‌نفعان رویدادهای بزرگ ورزشی: مطالعه‌ای بر المپیک ریو 2016 و توکیو 2020 [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 17-28]

  • نقد کتاب نقد و بررسی کتاب پژوهش کیفی (راهنمای طراحی و کاربست) [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • نقد و بررسی نقد و بررسی کتاب پژوهش کیفی (راهنمای طراحی و کاربست) [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • نوجوانان و جوانان شناسایی عوامل انگیزاننده رسانه‌های نوین در ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 1-16]

و

  • واژه‌های کلیدی شبکه های اجتماعی ارائة پارادایمی مدل تأثیر شبکه های اجتماعی بر ایجاد کسب و کارهای ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

  • وب سایت نقش هم هویتی تیم در تجربه لذت بخش و قصد بازدید مجدد هواداران فوتبال از وب سایت باشگاه استقلال [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • ورزش شناسایی عوامل انگیزاننده رسانه‌های نوین در ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 1-16]

  • ورزش ارائة پارادایمی مدل تأثیر شبکه های اجتماعی بر ایجاد کسب و کارهای ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

  • ورزش تحلیلی بر پدیده پذیرش و عدم پذیرش اپلیکیشن های ورزشی توسط ورزشکاران حرفه ای با استفاده از مدل باینری لوجیت [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • ورزش الکترونیک شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر توسعه باشگاه‌های ورزش الکترونیک در ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]

  • ورزشکاران تحلیلی بر پدیده پذیرش و عدم پذیرش اپلیکیشن های ورزشی توسط ورزشکاران حرفه ای با استفاده از مدل باینری لوجیت [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • ورزشکاران حرفه‌ای رسانه‌ها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 103-120]

ه

  • هم هویتی نقش هم هویتی تیم در تجربه لذت بخش و قصد بازدید مجدد هواداران فوتبال از وب سایت باشگاه استقلال [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]

  • هوش فرهنگی ارتباط بین شایستگی‌های شغلی و هوش فرهنگی با اثربخشی کارکنان رسانه‌های ورزشی استان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 80-90]