آ
-
آنتی دیپلماسی
آنتی دیپلماسی فوتبال در خاورمیانه؛ چالش ژئوپولیتیک ایران و عربستان [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
ا
-
اپلیکیشن
تحلیلی بر پدیده پذیرش و عدم پذیرش اپلیکیشن های ورزشی توسط ورزشکاران حرفه ای با استفاده از مدل باینری لوجیت [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
اثربخشی
ارتباط بین شایستگیهای شغلی و هوش فرهنگی با اثربخشی کارکنان رسانههای ورزشی استان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 80-90]
-
ایران
آنتی دیپلماسی فوتبال در خاورمیانه؛ چالش ژئوپولیتیک ایران و عربستان [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
-
ایران و اتحادیه اروپا
مطالعه تطبیقی حق بر رقابت منصفانه در انحصار پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی بر اساس رویکرد اتحادیه اروپا [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 33-47]
-
ارتباطات
تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 40-55]
-
ارتباطات شفاهی
شناسائی و اولویتبندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در ارتباطات بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 17-32]
-
ارتباطات شفاهی الکترونیکی
شناسائی و اولویتبندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در ارتباطات بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 17-32]
-
ارتباط با مشتری
طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری در فروشگاههای ورزشی با رویکرد ISM [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 65-79]
-
ارزش ویژه برند
نقش فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید) [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 62-71]
-
استارتآپهای ورزشی
تدوین الگوی توسعه کسب و کارهای نوپای ورزشی: با تاکید بر نقش فضای مجازی [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 1-16]
-
استراتژیک
طراحی الگوی مدیریت بحران پاندمی کرونا ویروس در صنعت ورزش با استفاده از ظرفیت فناوریهای نوین [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 48-61]
-
استفاده شناختی
تدوین الگوی نقش رسانههای اجتماعی در محیط کار بر پیامدهای شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
-
استفاده لذتجویانه
تدوین الگوی نقش رسانههای اجتماعی در محیط کار بر پیامدهای شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
-
استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف کارکنان
مدل تاثیر علی سبک رهبری، استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف کارکنان بر رفتار خلاقانه در کارکنان رسانههای ورزشی استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 91-103]
-
المپیک
تحلیل شبکه اجتماعی ذینفعان رویدادهای بزرگ ورزشی: مطالعهای بر المپیک ریو 2016 و توکیو 2020 [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 17-28]
-
امنیت
آنتی دیپلماسی فوتبال در خاورمیانه؛ چالش ژئوپولیتیک ایران و عربستان [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
-
اینستاگرام
بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجیگری نگرش نسبت به برند [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
ب
-
بازاریاب
طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری در فروشگاههای ورزشی با رویکرد ISM [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 65-79]
-
بازاریابی
تاثیر محیط تکنولوژی بر توسعه بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
-
بازاریابی کمین
تحلیل بازاریابی کمین در رسانه های فوتبال ایران (مطالعه موردی: جام ملت های آسیا 2019) [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
-
بازاریابی ورزشی
تاثیر رسانه های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
بازدید مجدد
نقش هم هویتی تیم در تجربه لذت بخش و قصد بازدید مجدد هواداران فوتبال از وب سایت باشگاه استقلال [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
برند
بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجیگری نگرش نسبت به برند [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
-
برند مجید
نقش فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید) [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 62-71]
-
برند ورزشی
نقش فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید) [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 62-71]
-
بلاگر
بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجیگری نگرش نسبت به برند [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
پ
-
پژوهش کیفی
نقد و بررسی کتاب پژوهش کیفی (راهنمای طراحی و کاربست) [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
پوشاک ورزشی
تاثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان به دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت بدنی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
ت
-
تبلیغات
تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 40-55]
-
تبلیغات اینترنتی
تحلیل بازاریابی کمین در رسانه های فوتبال ایران (مطالعه موردی: جام ملت های آسیا 2019) [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
-
تبلیغات شفاهی
تاثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان به دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت بدنی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
تبلیغات ورزشی
مطالعه تطبیقی حق بر رقابت منصفانه در انحصار پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی بر اساس رویکرد اتحادیه اروپا [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 33-47]
-
تبلیغات و صحهگذاری رسانه
رسانهها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفهای [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 103-120]
-
تجربه لذت بخش
نقش هم هویتی تیم در تجربه لذت بخش و قصد بازدید مجدد هواداران فوتبال از وب سایت باشگاه استقلال [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
تجربه لذتبخش
تاثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان به دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت بدنی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
تحلیل شبکه
تحلیل شبکه اجتماعی ذینفعان رویدادهای بزرگ ورزشی: مطالعهای بر المپیک ریو 2016 و توکیو 2020 [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 17-28]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای پرمخاطبترین کانالهای ورزشی ایرانی شبکه اجتماعی تلگرام [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 56-64]
-
تسهیم دانش
ارتباط فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش: با نقش میانجی رضایت از ارتباطات [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 72-84]
-
تصویرسازی برند
رسانهها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفهای [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 103-120]
-
تعاملات و ارتباطات
رسانهها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفهای [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 103-120]
-
تکنولوژی
تاثیر محیط تکنولوژی بر توسعه بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
-
تلگرام
تحلیل محتوای پرمخاطبترین کانالهای ورزشی ایرانی شبکه اجتماعی تلگرام [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 56-64]
-
توییتر
تحلیل شبکه اجتماعی ذینفعان رویدادهای بزرگ ورزشی: مطالعهای بر المپیک ریو 2016 و توکیو 2020 [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 17-28]
-
توسعه باشگاه
شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر توسعه باشگاههای ورزش الکترونیک در ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
ج
-
جام ملت های آسیا
تحلیل بازاریابی کمین در رسانه های فوتبال ایران (مطالعه موردی: جام ملت های آسیا 2019) [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
ح
-
حق انحصار پخش تلویزیونی
مطالعه تطبیقی حق بر رقابت منصفانه در انحصار پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی بر اساس رویکرد اتحادیه اروپا [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 33-47]
-
حق انحصار تبلیغات
مطالعه تطبیقی حق بر رقابت منصفانه در انحصار پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی بر اساس رویکرد اتحادیه اروپا [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 33-47]
-
حقوق ورزشی
مطالعه تطبیقی حق بر رقابت منصفانه در انحصار پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی بر اساس رویکرد اتحادیه اروپا [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 33-47]
خ
-
خدمات
تحلیلی بر پدیده پذیرش و عدم پذیرش اپلیکیشن های ورزشی توسط ورزشکاران حرفه ای با استفاده از مدل باینری لوجیت [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
خرید الکترونیکی
نقش میانجی تجربه لذت بخش و رضایت الکترونیکی در رابطه بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
خستگی از رسانههای اجتماعی
تدوین الگوی نقش رسانههای اجتماعی در محیط کار بر پیامدهای شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
-
خلاقیت کارکنان
مدل تاثیر علی سبک رهبری، استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف کارکنان بر رفتار خلاقانه در کارکنان رسانههای ورزشی استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 91-103]
د
-
داده بنیاد
ارائة پارادایمی مدل تأثیر شبکه های اجتماعی بر ایجاد کسب و کارهای ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
-
داده بنیاد
تاثیر محیط تکنولوژی بر توسعه بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
-
دانش برند
تاثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان به دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت بدنی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
دانشجویان
رابطه مصرف رسانهای با مهارتهای ارتباطی دانشجویان رشته علوم ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
ر
-
راهبرد
شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر توسعه باشگاههای ورزش الکترونیک در ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
-
رسانه
ارتباط بین شایستگیهای شغلی و هوش فرهنگی با اثربخشی کارکنان رسانههای ورزشی استان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 80-90]
-
رسانه
تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 40-55]
-
رسانه های اجتماعی
تاثیر رسانه های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
رسانههای اجتماعی
شناسائی و اولویتبندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در ارتباطات بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 17-32]
-
رسانههای اجتماعی
نقش فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید) [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 62-71]
-
رسانههای جمعی
تحلیل محتوای پرمخاطبترین کانالهای ورزشی ایرانی شبکه اجتماعی تلگرام [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 56-64]
-
رسانههای سایبری
شناسایی و اولویتبندی فرصتهای کارآفرینانه ورزشی با رویکرد رسانه ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 85-102]
-
رسانههای نوین
شناسایی عوامل انگیزاننده رسانههای نوین در ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 1-16]
-
رسانه های ورزشی
اثر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایه فکری در کارکنان رسانه های ورزشی دانشکده های تربیت بدنی شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
رسانههای ورزشی
شناسایی و اولویتبندی فرصتهای کارآفرینانه ورزشی با رویکرد رسانه ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 85-102]
-
رضایت از ارتباط
ارتباط فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش: با نقش میانجی رضایت از ارتباطات [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 72-84]
-
رضایت مشتری
نقش میانجی تجربه لذت بخش و رضایت الکترونیکی در رابطه بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
رفتار مصرفکننده
تاثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان به دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت بدنی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
رویدادهای ورزشی
تحلیل بازاریابی کمین در رسانه های فوتبال ایران (مطالعه موردی: جام ملت های آسیا 2019) [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
-
رویداد ورزشی
تاثیر رسانه های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
روش آمیخته
شناسائی و اولویتبندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در ارتباطات بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 17-32]
-
روش تحقیق
نقد و بررسی کتاب پژوهش کیفی (راهنمای طراحی و کاربست) [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
ز
-
زیرساختها
طراحی الگوی مدیریت بحران پاندمی کرونا ویروس در صنعت ورزش با استفاده از ظرفیت فناوریهای نوین [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 48-61]
س
-
سبک رهبری
مدل تاثیر علی سبک رهبری، استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف کارکنان بر رفتار خلاقانه در کارکنان رسانههای ورزشی استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 91-103]
-
سرمایه فکری
اثر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایه فکری در کارکنان رسانه های ورزشی دانشکده های تربیت بدنی شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
سودآوری
تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 40-55]
ش
-
شایستگیهای شغلی
ارتباط بین شایستگیهای شغلی و هوش فرهنگی با اثربخشی کارکنان رسانههای ورزشی استان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 80-90]
-
شبکه اجتماعی
تحلیل محتوای پرمخاطبترین کانالهای ورزشی ایرانی شبکه اجتماعی تلگرام [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 56-64]
-
شخصیسازی برند
رسانهها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفهای [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 103-120]
-
شرطبندی
انگیزانندهها و پیامدهای شرطبندی در فوتبال؛ رویکرد ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 29-39]
ص
-
صنعت ورزش
تدوین الگوی توسعه کسب و کارهای نوپای ورزشی: با تاکید بر نقش فضای مجازی [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 1-16]
-
صنعت ورزش
طراحی الگوی مدیریت بحران پاندمی کرونا ویروس در صنعت ورزش با استفاده از ظرفیت فناوریهای نوین [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 48-61]
-
صنعت ورزش
ارائة پارادایمی مدل تأثیر شبکه های اجتماعی بر ایجاد کسب و کارهای ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
ع
-
عربستان
آنتی دیپلماسی فوتبال در خاورمیانه؛ چالش ژئوپولیتیک ایران و عربستان [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
-
علوم ورزشی
رابطه مصرف رسانهای با مهارتهای ارتباطی دانشجویان رشته علوم ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
عملکرد سازمانی
اثر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایه فکری در کارکنان رسانه های ورزشی دانشکده های تربیت بدنی شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
عملکرد شغلی
تدوین الگوی نقش رسانههای اجتماعی در محیط کار بر پیامدهای شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
ف
-
فرصتهای کارآفرینی
شناسایی و اولویتبندی فرصتهای کارآفرینانه ورزشی با رویکرد رسانه ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 85-102]
-
فروش اینترنتی
تاثیر محیط تکنولوژی بر توسعه بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
-
فروشگاه ورزشی
طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری در فروشگاههای ورزشی با رویکرد ISM [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 65-79]
-
فساد
انگیزانندهها و پیامدهای شرطبندی در فوتبال؛ رویکرد ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 29-39]
-
فضای مجازی
تدوین الگوی توسعه کسب و کارهای نوپای ورزشی: با تاکید بر نقش فضای مجازی [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 1-16]
-
فناوری اطلاعات
ارتباط فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش: با نقش میانجی رضایت از ارتباطات [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 72-84]
-
فوتبال
انگیزانندهها و پیامدهای شرطبندی در فوتبال؛ رویکرد ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 29-39]
-
فوتبال
آنتی دیپلماسی فوتبال در خاورمیانه؛ چالش ژئوپولیتیک ایران و عربستان [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
-
فوتبال
تحلیل بازاریابی کمین در رسانه های فوتبال ایران (مطالعه موردی: جام ملت های آسیا 2019) [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
ق
-
قصد خرید
نقش فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید) [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 62-71]
-
قصد خرید
بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجیگری نگرش نسبت به برند [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
-
قصد خرید مجدد
نقش میانجی تجربه لذت بخش و رضایت الکترونیکی در رابطه بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
قمار
انگیزانندهها و پیامدهای شرطبندی در فوتبال؛ رویکرد ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 29-39]
ک
-
کارآفرینی
تدوین الگوی توسعه کسب و کارهای نوپای ورزشی: با تاکید بر نقش فضای مجازی [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 1-16]
-
کارآفرینان ورزشی
شناسایی و اولویتبندی فرصتهای کارآفرینانه ورزشی با رویکرد رسانه ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 85-102]
-
کرونا
طراحی الگوی مدیریت بحران پاندمی کرونا ویروس در صنعت ورزش با استفاده از ظرفیت فناوریهای نوین [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 48-61]
-
کسب و کار
ارائة پارادایمی مدل تأثیر شبکه های اجتماعی بر ایجاد کسب و کارهای ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
-
کسب و کارهای نوپا
تدوین الگوی توسعه کسب و کارهای نوپای ورزشی: با تاکید بر نقش فضای مجازی [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 1-16]
-
کیفیت وبسایت
نقش میانجی تجربه لذت بخش و رضایت الکترونیکی در رابطه بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
ل
-
لیگ برتر کشتی ایران
تاثیر محیط تکنولوژی بر توسعه بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
م
-
محصولات ورزشی
بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجیگری نگرش نسبت به برند [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
-
مدیران
تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 40-55]
-
مدیریت راهبردی منابع انسانی
اثر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایه فکری در کارکنان رسانه های ورزشی دانشکده های تربیت بدنی شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
مشارکت
شناسایی عوامل انگیزاننده رسانههای نوین در ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 1-16]
-
مشتری
نقش میانجی تجربه لذت بخش و رضایت الکترونیکی در رابطه بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
مصرف رسانهای
رابطه مصرف رسانهای با مهارتهای ارتباطی دانشجویان رشته علوم ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
مهارتهای ارتباطی
رابطه مصرف رسانهای با مهارتهای ارتباطی دانشجویان رشته علوم ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
ن
-
نظریه ذینفعان
تحلیل شبکه اجتماعی ذینفعان رویدادهای بزرگ ورزشی: مطالعهای بر المپیک ریو 2016 و توکیو 2020 [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 17-28]
-
نقد کتاب
نقد و بررسی کتاب پژوهش کیفی (راهنمای طراحی و کاربست) [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
نقد و بررسی
نقد و بررسی کتاب پژوهش کیفی (راهنمای طراحی و کاربست) [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
نوجوانان و جوانان
شناسایی عوامل انگیزاننده رسانههای نوین در ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 1-16]
و
-
واژههای کلیدی شبکه های اجتماعی
ارائة پارادایمی مدل تأثیر شبکه های اجتماعی بر ایجاد کسب و کارهای ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
-
وب سایت
نقش هم هویتی تیم در تجربه لذت بخش و قصد بازدید مجدد هواداران فوتبال از وب سایت باشگاه استقلال [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
ورزش
شناسایی عوامل انگیزاننده رسانههای نوین در ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 1-16]
-
ورزش
ارائة پارادایمی مدل تأثیر شبکه های اجتماعی بر ایجاد کسب و کارهای ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
-
ورزش
تحلیلی بر پدیده پذیرش و عدم پذیرش اپلیکیشن های ورزشی توسط ورزشکاران حرفه ای با استفاده از مدل باینری لوجیت [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
ورزش الکترونیک
شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر توسعه باشگاههای ورزش الکترونیک در ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401]
-
ورزشکاران
تحلیلی بر پدیده پذیرش و عدم پذیرش اپلیکیشن های ورزشی توسط ورزشکاران حرفه ای با استفاده از مدل باینری لوجیت [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
ورزشکاران حرفهای
رسانهها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفهای [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 103-120]
ه
-
هم هویتی
نقش هم هویتی تیم در تجربه لذت بخش و قصد بازدید مجدد هواداران فوتبال از وب سایت باشگاه استقلال [دوره 10، شماره 3، 1402-1401]
-
هوش فرهنگی
ارتباط بین شایستگیهای شغلی و هوش فرهنگی با اثربخشی کارکنان رسانههای ورزشی استان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 80-90]